SM systém – prevence a léčba bolestí zad

S bolestí zad se dnes setkává téměř každý. Bolest plyne většinou z nesprávného držení těla, špatné chůze, ochabnutí zádových a břišních svalů. SM systém je jednoduchá a účinná metoda, jak bolesti zad předejít, či se bolesti zad jednou provždy zbavit. Jeho název je odvozen ze Stabilizace a Mobilizace páteře, proto SM systém.

Metoda je založena na aktivním pohybu paže pomocí elastického lana, dochází tak k zapojení šikmých svalů břišních a protahování páteře směrem vzhůru. Tímto se obnovuje zádový korzet, uvolňují se velké klouby a regeneruje se páteř.

SM systém se v praxi využívá pro léčbu, prevenci, regeneraci a jako kondiční trénink pro sportovce. Je to komplexní systém, jak pečovat o pohybový aparát, zlepšit funkci vnitřních orgánů, celkově zpevnit tělo a cítit se lépe.

SM systém je určen pro všechny kteří ví, že své zdraví mají ve svých rukou. Jediná nevýhoda tohoto cvičení je, že za Vás nikdo cvičit nebude, jedná se však o 10 minut denně.  Připojte se k široké skupině lidí, co chtějí změnit životní styl a ulevte svým zádům.

SM systém tvoří 12 základních cviků, které je možno rozvíjet dál. Vypilováním specifických detailů se můžeme zaměřit na určitou svalovou skupinu, sval nebo konkrétní problém (skolióza, přetížená bederní, krční páteř, ramena, kolena). Cvičení je jednoduché, snadno zapamatovatelné – jen je potřeba pelivě dodržovat stále se opakující principy.

Nabízíme nácvik s kvalifikovaným fyzioterapeutem, dále také možnost samostatného cvičení, příp.odkup pružných lan. Ceny – viz ceník.